Gyakori kérdések

Hogyan kerülnek hozzám a megrendelt termékek?

Csomagod feladásához az alábbi kiszállítási módon közül választhatsz:
– Foxpost szolgáltatás: automata
– Foxpost szolgáltatás: házhozszállítás

Nem vagyok megelégedve az egyéni portrémmal! Mit tehetek?

Garanciát a nyomtatott képed színeivel kapcsolatban tudok vállalni. Így, amennyiben a panaszod a nyomtatás minőségével kapcsolatos, tehát a nyomtatott színekre van panaszod, mert esetleg nem olyan élesek, nem olyan árnyalatúak, mint a kiküldött vízjeles JPEG fileban szereplő módon voltak, kérlek írj nekem emailt a info@babettrajzol.hu email címre. Fejtsd ki részletesen, mely színek, foltok nem tetszenek a képeden, és én ezeket a színeket javítva / felerősítve, kiszállítási költség felszámítása nélkül egy új verziót küldök neked.

Módosíthatok a rajzon, ha nem vagyok elégedett?

A tervezési folyamat során van egy előre bekalkulált javítási lehetőség, amely a kép kompozícióját hivatott pontosítani. Amennyiben a folyamat ezen pontján nem kéred a változtatást, ez a későbbiekben már nem variálható. Így arra kérlek, bátran élj a javítás lehetőségével a készítési folyamat során! Pont azért találtam ki ezt a lehetőséget, hogy a végleges verziót már örömmel szemléld, mindenféle „mi lett volna, ha?…” kesergés nélkül!

Megsérült a csomagom a szállítás során és rongálódott a termék. Mit tehetek?

Amennyiben a csomag az átvétel során jól látható módon sérült, kérlek jelezd azt azonnal a futárnak/postai kézbesítőnek és ne vedd át a csomagot! Jelezni fogom neked, ha megoldottuk az ügyet a futárcéggel / postával és mikor számíthatsz az új szállítmányra.

Ha a csomagon belül észleled a kárt, esetleg úgy látod, eleve hibás termék került kiszállításra, vedd fel velem a kapcsolatot az info@babettrajzol.hu email címen, küldj jó felbontású képe(ke)t a sérülésről és megbeszéljük a részleteket!